Habeco.si Habeco.hr PromotionalGifts.eu Habeco.co.at Habeco.co.at Habeco.ch PromotionalGifts.eu

Personalizirani pokloni

Personalizirani pokloni ili kako obdariti osjećajem

"A ovakvo ti prijatelji uljepšavaju dan!!! Hvala ti Branko i hvala timu Habeco."

Ovu nam je poruku na dan primanja personaliziranog poklona poslao naš poslovni partner Aleksander Markuš iz mariborske tvrtke VAMAR d.o.o. i priložio njegove slike kako otvara poklon kutiju.
I to je samo jedan od mnogih pozitivnih odgovora koje smo dobili u listopadu kada smo odabranim kupcima poslali personalizirani lončić za kavu. Sigurno to nismo radili poslednji put!

Želite li i svojim poslovnim kupcima darivati personalizirane darove? Pripremili smo izbor od stotina artikala koji su prikladni za individualnu personalizacjuObratite Obratite nam se za više informacija i rado ćemo s vama pronaći prikladniji personalizirani promotivni ili poslovni poklon.

Što su personalizirani pokloni?

Zatvorite oči i zamislite savršeni promotivni ili poslovni poklon!
Je li povoljne cijene i koristan? Jesu li na poklonu vidljivi vaš logotip, reklamna poruka i ime primatelja dara? Da li je proizvod pakiran u posebnu ambalažu otisnutu prema vašem dizajnu? Je li vaša osobna poruka dodana u poklon kutijicu? Je li sve umotano u lijep papir za zamatanje? I na kraju, najvažnije u ovo doba, je li poklon dostavljen na dom ili ured?
Da, iako zvuči pomalo futuristički, to je potpuno realno. U našoj tvrtki ovu vrstu darivanja i takve darove nazivamo - personalizirani pokloni!

Drugačiji način darivanja 

Lijepo je dobiti poklon i vrlo je lijepo pokloniti ga. Iako je potonje često pomalo komplicirano. Nipošto zato što bismo radije primali nego davali, već zato što smo često u dilemi, što odabrati, koliko odabrati, da li mora poklon biti skup, jeftin, praktičan, lijep, originalan ili tek tako barem nešto, da se daruje? Svatko ima svoj odnos prema darovima, a činjenica je da pažljivo odabran dar uvijek naiđe na dobar odaziv.

U svijetu u kojem imamo na raspolaganju milijarde različitih proizvoda, odabir pravog poklona često je teška odluka. Poklon puno govori o nama i o odnosu kojeg imamo s osobom, kojoj ćemo darovati, i, ako malo razmislimo, darovi su važan zupčanik u kotaču koji pokreće svijet, bilo da se radi o osobnim ili poslovnim darovima.

Biste li uopće pronašli događaj ili trenutak koji bi bili neprimjereni za darivanje? Teško. Kada darujemo promotivne poklone kupcima ili poslovne poklone poslovnim partnerima, moramo biti još pažljiviji oko toga što dati.

Personalizirani promocijski darovi

Što darivati?

Sigurno ste se našli u dilemi što pokloniti svojim zaposlenicima na kraju godine, pri uspješnom završetku projekta ili poslovnim partnerima tek tako - u znak uspješne suradnje. Iako se police trgovina njišu pod težinom lijepih proizvoda, uz sve trenutno dostupne izbore, na prvi pogled zaista nije teško brzo pronaći darove. Ali pronaći savršeni poklon za širi krug ljudi, koji će se istovremeno svidjeti svakom pojedincu, jedinstven je podvig.

Rješenje su personalizirani darovi, koje primatelji također dobro prihvaćaju, ali im daju i osjećaj da mislite na njih, da vam je stvarno stalo, da ih poznajete i da ste ih se sjetili.

 

"Personalizirani pokloni čine mi se puno osobnijima i imaju dublje značenje u darivanju od standardnih darova. Čim sam dobio personalizirano pismo od osiguravajuće kuće, oduševio sam se. Kako bi se tek razveselio personaliziranog poklona.'' (V.V.)

 

"U doba konzumerizma personalizirani poklon mi puno znači. Sadrži osobnu napomenu i znam da je namijenjen samo meni. To definitivno neće biti samo jedan od poklona na polici, već će biti samo moj poklon.'' (M.B.)

 

Kako pronaći savršen poklon za svoje kupce?

Problem je u tome što toliko dobro da nam odabir poklona ne predstavlja veliki problem, poznajemo samo svoje najmilije. Kad darujemo kupce i poslovne partnere, stvari se mogu zakomplicirati ... Kod njih možemo samo pogađati i nadati se da ćemo barem približno pogoditi metu, a razmišljanje o tome može nam prouzročiti mnogo neprospavanih noći.

Pri odabiru poslovnih ili promotivnih poklona za masovno darivanje dobro je postaviti si nekoliko osnovnih pitanja prilikom odabira poklona:

  • Kako darom pokazati vrijednost naše tvrtke?
  • Kako odnos koji imamo s tim ljudima, poslovnim partnerima, izraziti darom?
  • Hoće li ovaj dar donijeti radost, olakšati im život ili će samo ostati, da nakuplja prašinu? 

Kad govorimo o poslovnim darovima, posebno onima koji se daruju na kraju godine, to je još teže, jer moramo pronaći dar koji će biti prikladan za različite tipove ljudi.

 

"Osobno ne volim skupe poklone jer me sramote i na neki način nameću i obvezu. Ali volim male pažnje kad vidim da se netko zaista potrudio da me iznenadi i obraduje s njima.'' (M.H.)

 

Problem ćemo izbjegnuti s personaliziranim poklonima, koji odgovaraju svakoj osobi. Riječ je o darovima koji su iz dana u dan sve popularniji, jer primatelji darova na njih reagiraju na potpuno drugačiji način nego do klasičnih darova. Suvremena tehnologija omogućuje nam da na svakom poklonu otisnemo, urežemo ili izvezemo ime, nadimak, čak i omiljenu misao ili stih.

 

"Da sam dobila takav poklon od nadređenih, osjećala bih se presretno, jer bih odmah pomislila da su se u tvrtki zaista potrudili i da im puno značim. Zbog toga bih radije i ustala svako jutro i otišla na posao.'' (N.S.)

 

Svi želimo da se naši darovi sviđaju primateljima i da ih ti vole. A personaliziranim poklonima postići ćete glavnu nagradu jer su ti jedinstveni za primatelje. Oni stvarno osjećaju da ste se potrudili za njih i zato vas gledaju potpuno drugačije nego što bi to inače činili. 

 

"Mnogo više od materijalnog aspekta kod darivanja mi znači pažnja koju primam kad vidim da se netko potrudi i odabere poklon samo za mene - to jest, dar nije nešto općenito, poput nasumičnog izvlačenja iz torbe Djeda Mraza.'' (V.H.)

 

I to je također jedan od razloga zašto poslovne darove treba personalizirati.

Drugi razlog je stvaranje dobrog dojma kako bi nas se poslovni partneri sjećali.

 

"Kad bih darovala personalizirani poklon poslovnom partneru, dala bih ga u dva slučaja: Kad bih znala da mogu ići na osobnu razinu i kad bih htjela ostaviti dojam.’’ (S.M.)

 

I dojam poslovnih partnera u ovom slučaju može biti vrlo dobar. Tako, uz samo malo truda i isto toliko uloženog novca možete ostaviti izvrstan dojam i učiniti vašu poslovnu suradnju još uspješnijom.  

Želite li ostaviti pozitivan dojam na svoje poslovne partnere ili kupce? Dati im nešto što će im dugo ostati u sjećanju? Kontaktirajte nas za više informacija i rado ćemo pronaći prikladniji personalizirani promotivni ili poslovni poklon za vas.

 

Personalizirani promocijski darovi

Prednosti personaliziranih promocijskih darova

Personalizacijom svaki vaš poklon postaje nezaboravan. Ovakve vrste darova pomažu u održavanju odnosa, i jačanju njih. Međutim, naveli smo još nekoliko razloga zašto biste trebali odabrati personalizirane poslovne poklone u svojoj tvrtki, a ne klasične, na kojima je ispisan samo vaš logotip.

1. Jer klasični poklon postaje osoban

Ova vrsta poklona puno je osobnija s personalizacijom, a primatelju kaže da je osoba koja je odabrala dar uzela vremena da razmisli o tome prilikom odabira poklona.

2. Poklon se više cijeni

Sjećate se cvijeta koji ste dobili za Dan žena u trgovačkom centru? Sjećate li se čokolade s logom koju ste dobili na sastanku s direktorom tvrtke? Sjećate se božićnog poklona koji ste dobili od poslodavca prije dvije godine? Sjećate li se kako je izgledala promotivna šalica koju ste dobili kad ste kupili 5 juha? Da ... onu koju ste odmah stavili u ormar i bacili je nakon nekoliko godina.
Bi li bilo drugačije ako biste u lonac dobili cvijet na kojem je otisnuto vaše ime ili stih iz vaše omiljene pjesme? Bi li bilo drugačije ako biste dobili čokoladu koja bi imala naslovnicu s vašom fotografijom? Biste li koristili šalicu na kojoj je napisano vaše ime ili bi na njoj bila nacrtana vaša omiljena slika?

Definitivno!!!

Personalizirani pokloni imaju veću vrijednost kod primatelja darova od klasičnih darova. Ta se brzo zaboravljaju, a personalizirani darovi uvijek pronađu lijepo mjesto u domu osobe koja se tako, kad god pogleda dar, sjeća vas i vaše tvrtke i podsvjesno je ima na umu. I nije li to san svakog trgovca!

3. Uvijek podsjećaju na vašu tvrtku i rade skriveno oglašavanje za vas

Personalizirani darovi podsjetit će primatelja dara na osobu koja im je poklonila taj dar kad god ih pogleda.
Psihološki gledano, na primatelja potaknut će pozitivne osjećaje do tvrtke koja mu je poklon darovala, natjerat će ga da o tome razmisli i pobrinuti se da će u slučaju da primatelj poklona treba proizvod ili uslugu iz vaše ponude prvo pomisliti na vas i na to da ste mu uvijek na raspolaganju.

4. Pogodni su za sve i za svaku prigodu

Nije važno koja je svrha poklona i kome će to biti dar - za vaše redovite kupce, za vaše poslovne partnere ili za vaše zaposlenike. Od svih dostupnih izbora, sve što trebate učiniti je odabrati onaj artikl za koji mislite da će reći pozitivnu priču o vašoj tvrtki i koji će primateljima darova dobro doći u njihovom svakodnevnom životu.

5. Pomažu u izgradnji jačih veza

Primatelji darova često na darove gledaju racionalno. Personalizirani pokloni, međutim, oslovljavaju njihovo srce. S personaliziranim poklonom obratit ćete se primatelju na osobnoj razini i tako bolje izraziti svoju naklonost.

 

"Zaista je to lijepa pažnja koju zapamtiš, pogotovo ako je dobiješ kao priznanje od tvrtke s kojom puno radiš. Postepeno počinjete na nju i one s kojima radite gledati kao na prijatelje.'' (M.B.)


6. Ističu se

U mnoštvu tradicionalnih poklona poput cvijeća, čokolade, klasičnih privjesaka, zasigurno ćete se istaknuti ako odaberete personalizirani poklon.

Vi dar odaberete, mi ga zamotamo, stavimo u lijepu kutijicu i pošaljemo

Jednom kada odlučite dati personalizirani poklon, sve što morate učiniti je odabrati artikl i personalizirati ga. U našoj internetskoj trgovini ima puno artikala koji su prikladni za personalizaciju. Stoga je najbolje odmah se obratiti našem prodajnom odjelu koji će vam rado pomoći. 

Poklon pakiranje po mjeri

Štoviše – kada odaberete dar i kada odaberete natpis koji ćemo na njega ispisati, možemo se pobrinuti za njega i ga zamotati, staviti u lijepu kutiju, dodati posvetu i poslati ga primatelju. 
 

"Na kraju svake godine svojim najvećim kupcima i poslovnim partnerima poklanjamo dar kojeg si zapamte. S obzirom na trenutnu situaciju, osobni kontakt možda nije poželjan ove godine, tako da personalizirani poklon koji se lijepo umota i pošalje na vrata primatelja čini mi se fenomenalnom idejom.'' (M.H.)


Ovo je također izuzetno dobar način darivanja na kraju ove godine, koja će se vjerojatno vrlo razlikovati od onoga na što smo do sada bili naviknuti. Radi očuvanja zdravlja vjerojatno ćete htjeti izbjeći posjećivanje klijenata i poslovnih partnera, jer postoji mogućnost da vam i dalje neće biti dopušteno putovanje u druge dijelove Slovenije, a umotavanjem i slanjem poklona to će vam olakšati darovanje.

Uz to, ovdje postoji i element iznenađenja, što je nešto što želimo postići poklonima.
 

''Iznenađenje je definitivno zagarantirano takvim poklonom, jer iznenađujemo primatelja kad to ne očekuje. Ako sve skupa dobije u prekrasnoj kutiji kojoj se sa zanimanjem divi i polako je otvara, dobiva i ovo iskustvo očekivanja zbog kojeg će se zaista sjetiti dara i vaše tvrtke.'' (V.V.)


Kada darujete poklon koji se osobno obraća primateljima, taj postaje puno više od samog poklona. Postaje simbol vaše međusobne veze i posebne veze koju imate. Takav promotivni poklon pokazuje da vam je stalo da primatelj poklona ima nešto jedinstveno i, naposljetku i to što si svi želimo – istaknuti se u ovom ludom svijetu i biti svjesni da oko sebe imamo ljude koji razmišljaju o ovim vremenima o nama. 

Želite li svojim zaposlenicima, kupcima ili poslovnim partnerima darivati na originalan, osoban način?  Kontaktirajte nas za više informacija i rado ćemo pronaći prikladniji personalizirani promotivni ili poslovni poklon za vas.

Vrlo popularan personalizirani poklon ujedno je i jedinstvena majica koju možete sami dizajnirati na našoj web stranici ...

I mali savjet o darivanju promotivnih ili poslovnih darova - uvijek imajte na umu sljedeće: ako već darujete i trošite novac za poklon, dajte nešto što će obradovati primatelja, što će mu dobro doći svakodnevno i zbog čega će vas i vašu tvrtku pamtiti u dobrom svjetlu.

I još to! Promotivni darovi nikako nisu bacanje novca, kao što mnogi misle, već provjereno najjeftiniji oblik promocije koji će vam se sigurno višestruko vratiti.

Roly promocijski tekstil
MOB
Anvil
ATLANTIS
Gildan
Kariban
Premier
Proact
Regatta
Sol’s
XD Design
Xindao