Vaša košarica je prazna.
Vrhunski poslovni božićni pokloni ne izražavaju samo zahvalnost, već su i opipljiva prezentacija vrijednosti vašeg brenda. Kada darujete promišljene promotivne poklone, postižete sljedeće:
Odabir pravog poklona pokazuje da vam je stalo i do funkcionalnosti i do prezentacije, što gradi jače i dugotrajnije odnose.
Prije nego što odaberete poklon, razmislite tko će ga primiti. Različite ciljne skupine imaju različita očekivanja:
Primatelji |
Najvažnije |
---|---|
Zaposlenici |
Iskoristivost, udobnost, nešto što poboljšava svakodnevni život |
Klijenti i partneri |
Kvaliteta, ekskluzivnost, nešto profesionalno i elegantno |
Potencijalni ili novi kontakti |
Brendiranje, prvi dojam, jedinstveni promotivni proizvodi koji traju |
Razumijevanje ovih segmenata pomaže osigurati da će vaši božićni pokloni biti relevantni i dobro prihvaćeni.
Kako biste osigurali da vaši pokloni imaju stvarnu vrijednost, obratite pozornost na sljedeće karakteristike:
Te karakteristike stvaraju i percipiranu i stvarnu vrijednost svakog promotivnog poklona koji odaberete.
Ovo su kategorije poklona koje su posebno prikladne za poslovno okruženje tijekom božićnog razdoblja i prijelaza u novu godinu:
Odabirom poklona iz više kategorija zadovoljavate različite ukuse i istovremeno dosljedno jačate prepoznatljivost svog brenda.
Kod odabira poslovnih poklona važno je uskladiti svoj budžet s učinkom darivanja. Evo nekoliko savjeta:
Čak i uz umjereni proračun, strateškim odlukama možete odabrati vrlo profesionalne i učinkovite poslovne poklone.
Moderni poslovni lideri očekuju više od samog izgleda – žele etično djelovanje. Pokloni s ekološkim karakteristikama, recikliranim materijalima, odgovorno nabavljeni i pakirani s manje otpada, doprinose vašem brendu jer su u skladu s ekološkim vrijednostima. Takvi održivi promotivni materijali često prenose dublje značenje i jasnu predanost.
Odabir pravih božićnih i poslovnih poklona ne mora biti težak zadatak. Usredotočite se na potrebe primatelja, održivost, ukusnu prezentaciju brenda i etičku proizvodnju. Pravi promotivni proizvodi mogu ojačati lojalnost, graditi dobru volju i održati prisutnost vašeg brenda i u nadolazećoj godini.
Cijena bez PDV 5,24 EUR
Cijena bez PDV 4,39 EUR
Cijena bez PDV 1,98 EUR
Cijena bez PDV 1,43 EUR
Cijena bez PDV 3,88 EUR
Cijena bez PDV 0,42 EUR
Cijena bez PDV 0,38 EUR
Cijena bez PDV 0,28 EUR
Cijena bez PDV 1,06 EUR
Cijena bez PDV 0,89 EUR
Cijena bez PDV 0,59 EUR
Cijena bez PDV 7,05 EUR
Cijena bez PDV 2,62 EUR
Cijena bez PDV 0,87 EUR
Cijena bez PDV 3,42 EUR
Cijena bez PDV 0,87 EUR
Cijena bez PDV 4,22 EUR
Cijena bez PDV 3,17 EUR
Cijena bez PDV 2,78 EUR
Cijena bez PDV 2,93 EUR
Cijena bez PDV 4,90 EUR
Cijena bez PDV 1,94 EUR
Cijena bez PDV 5,46 EUR
Cijena bez PDV 1,58 EUR
Cijena bez PDV 3,88 EUR
Cijena bez PDV 4,05 EUR
Cijena bez PDV 4,96 EUR
Cijena bez PDV 7,05 EUR
Cijena bez PDV 1,67 EUR
Cijena bez PDV 1,43 EUR
Cijena bez PDV 3,95 EUR
Cijena bez PDV 5,07 EUR
Cijena bez PDV 4,05 EUR
Cijena bez PDV 7,66 EUR
Cijena bez PDV 31,18 EUR
Cijena bez PDV 31,18 EUR
Cijena bez PDV 22,99 EUR
Cijena bez PDV 4,05 EUR
Cijena bez PDV 2,24 EUR
Cijena bez PDV 0,82 EUR
Cijena bez PDV 9,80 EUR
Cijena bez PDV 1,37 EUR
Cijena bez PDV 8,85 EUR
Cijena bez PDV 17,23 EUR
Cijena bez PDV 20,65 EUR