Habeco.si Habeco.hr PromotionalGifts.eu Habeco.co.at Habeco.co.at Habeco.ch PromotionalGifts.eu

Pokloni za božić

Savršeni božićni pokloni za poslovni uspjeh i promociju


Vrhunski poslovni božićni pokloni ne izražavaju samo zahvalnost, već su i opipljiva prezentacija vrijednosti vašeg brenda. Kada darujete promišljene promotivne poklone, postižete sljedeće:

  • ojačavate lojalnost brendu među klijentima, zaposlenicima i poslovnim partnerima!
  • povećavate prepoznatljivost praktičnim poklonima koji se redovito koriste!
  • komunicirate kvalitetu i profesionalnost, koje odražavaju dobru reputaciju vaše organizacije!

Odabir pravog poklona pokazuje da vam je stalo i do funkcionalnosti i do prezentacije, što gradi jače i dugotrajnije odnose.

 

Kome su namijenjeni božićni promotivni pokloni?


Prije nego što odaberete poklon, razmislite tko će ga primiti. Različite ciljne skupine imaju različita očekivanja:

Primatelji

Najvažnije

Zaposlenici

Iskoristivost, udobnost, nešto što poboljšava svakodnevni život

Klijenti i partneri

Kvaliteta, ekskluzivnost, nešto profesionalno i elegantno

Potencijalni ili novi kontakti

Brendiranje, prvi dojam, jedinstveni promotivni proizvodi koji traju


Razumijevanje ovih segmenata pomaže osigurati da će vaši božićni pokloni biti relevantni i dobro prihvaćeni.

 

Razumijevanje ovih segmenata pomaže osigurati da će vaši božićni pokloni biti relevantni i dobro prihvaćeni.

 

Ključne značajke koje treba tražiti kod božićnih i novogodišnjih promotivnih poklona


Kako biste osigurali da vaši pokloni imaju stvarnu vrijednost, obratite pozornost na sljedeće karakteristike:

  • Praktičnost – proizvodi koje će ljudi zaista koristiti, poput kvalitetne boce za vodu, tehnoloških dodataka ili tople odjeće
  • Mogućnosti za brendiranje – jasno, ukusno postavljanje logotipa, uz odabir kvalitetne tehnike tiska ili gravure
  • Kvaliteta i trajnost – visokokvalitetni materijali koji traju i osiguravaju ponovljenu izloženost vašem brendu
  • Sezonska prikladnost – razmislite o blagdanskom i sezonskom karakteru. Za Božić su dobar izbor mekani materijali, tople boje ili predmeti prikladni za zimsku uporabu

Te karakteristike stvaraju i percipiranu i stvarnu vrijednost svakog promotivnog poklona koji odaberete.

 

Kategorije učinkovitih božićnih promotivnih materijala


Ovo su kategorije poklona koje su posebno prikladne za poslovno okruženje tijekom božićnog razdoblja i prijelaza u novu godinu:

  • Proizvodi iz kategorije udobnosti i odjeće, poput kapa, flisova ili zimskih jakni s brendom – idealni za hladnije vrijeme
  • Poslovni pokloni s temom lifestyle i putovanja – putni termosice, boce za vodu visoke kvalitete, tehnološki dodaci i vrhunske prijenosne baterije (power bank-ovi)
  • Materijali za radni stol i uredbilježnice, organizatori za stol, elegantne stolne lampe – praktični pokloni koji naglašavaju profesionalnost
  • Blagdanski proizvodi za dom, poput elegantnih ukrasa, mirisnih svijeća, blagdanskih šalica – pokloni u kojima ljudi uživaju tijekom praznika

Odabirom poklona iz više kategorija zadovoljavate različite ukuse i istovremeno dosljedno jačate prepoznatljivost svog brenda.

 

Uravnoteženje troškova i percipirane vrijednosti


Kod odabira poslovnih poklona važno je uskladiti svoj budžet s učinkom darivanja. Evo nekoliko savjeta:

  • Razvrstajte poslovne poklone prema važnosti primatelja!
  • Naručite proizvode u većim količinama kako biste smanjili cijenu po jedinici!
  • Dajte prednost proizvodima s velikim promotivnim učinkom, koji osiguravaju vizualnu ili dugoročnu upotrebu!!

Čak i uz umjereni proračun, strateškim odlukama možete odabrati vrlo profesionalne i učinkovite poslovne poklone.

 

Održivost i društvena odgovornost


Moderni poslovni lideri očekuju više od samog izgleda – žele etično djelovanje. Pokloni s ekološkim karakteristikama, recikliranim materijalima, odgovorno nabavljeni i pakirani s manje otpada, doprinose vašem brendu jer su u skladu s ekološkim vrijednostima. Takvi održivi promotivni materijali često prenose dublje značenje i jasnu predanost.

 

Praktični koraci za odabir božićnih poklona

 

  • Definirajte segmente svoje publike i odgovarajuće rasporedite budžet
  • Odlučite kakvu poruku brenda želite prenijeti – prestiž, toplinu, praktičnost
  • Odaberite do tri kategorije (npr. putovanja, ured, odjeća) kako biste pokrili različite preferencije
  • Izvršite narudžbe na vrijeme i osigurajte provjeru kvalitete, provjeru tiska i rokove isporuke
  • Uključite ambalažu ili prezentaciju koja odražava vaš brend – lijepo zapakirani ili personalizirani paketi poboljšavaju ukupni dojam

Odabir pravih božićnih i poslovnih poklona ne mora biti težak zadatak. Usredotočite se na potrebe primatelja, održivost, ukusnu prezentaciju brenda i etičku proizvodnju. Pravi promotivni proizvodi mogu ojačati lojalnost, graditi dobru volju i održati prisutnost vašeg brenda i u nadolazećoj godini.

Roly
MOB
Anda
Anvil
ATLANTIS
Gildan
Iqoniq
Kariban
Premier
Proact
Sol’s
XD Design
Xindao