Vaša košarica je prazna.
Vrhunski poslovni božićni pokloni ne izražavaju samo zahvalnost, već su i opipljiva prezentacija vrijednosti vašeg brenda. Kada darujete promišljene promotivne poklone, postižete sljedeće:
Odabir pravog poklona pokazuje da vam je stalo i do funkcionalnosti i do prezentacije, što gradi jače i dugotrajnije odnose.
Prije nego što odaberete poklon, razmislite tko će ga primiti. Različite ciljne skupine imaju različita očekivanja:
| 
			 Primatelji  | 
			
			 Najvažnije  | 
		
|---|---|
| 
			 Zaposlenici  | 
			
			 Iskoristivost, udobnost, nešto što poboljšava svakodnevni život  | 
		
| 
			 Klijenti i partneri  | 
			
			 Kvaliteta, ekskluzivnost, nešto profesionalno i elegantno  | 
		
| 
			 Potencijalni ili novi kontakti  | 
			
			 Brendiranje, prvi dojam, jedinstveni promotivni proizvodi koji traju  | 
		
Razumijevanje ovih segmenata pomaže osigurati da će vaši božićni pokloni biti relevantni i dobro prihvaćeni.

Kako biste osigurali da vaši pokloni imaju stvarnu vrijednost, obratite pozornost na sljedeće karakteristike:
Te karakteristike stvaraju i percipiranu i stvarnu vrijednost svakog promotivnog poklona koji odaberete.
Ovo su kategorije poklona koje su posebno prikladne za poslovno okruženje tijekom božićnog razdoblja i prijelaza u novu godinu:
Odabirom poklona iz više kategorija zadovoljavate različite ukuse i istovremeno dosljedno jačate prepoznatljivost svog brenda.
Kod odabira poslovnih poklona važno je uskladiti svoj budžet s učinkom darivanja. Evo nekoliko savjeta:
Čak i uz umjereni proračun, strateškim odlukama možete odabrati vrlo profesionalne i učinkovite poslovne poklone.
Moderni poslovni lideri očekuju više od samog izgleda – žele etično djelovanje. Pokloni s ekološkim karakteristikama, recikliranim materijalima, odgovorno nabavljeni i pakirani s manje otpada, doprinose vašem brendu jer su u skladu s ekološkim vrijednostima. Takvi održivi promotivni materijali često prenose dublje značenje i jasnu predanost.
Odabir pravih božićnih i poslovnih poklona ne mora biti težak zadatak. Usredotočite se na potrebe primatelja, održivost, ukusnu prezentaciju brenda i etičku proizvodnju. Pravi promotivni proizvodi mogu ojačati lojalnost, graditi dobru volju i održati prisutnost vašeg brenda i u nadolazećoj godini.
Cijena bez PDV 4,29 EUR
 2                Cijena bez PDV 1,94 EUR
 1                Cijena bez PDV 1,39 EUR
 1                Cijena bez PDV 3,78 EUR
 1                Cijena bez PDV 1,03 EUR
 1                Cijena bez PDV 1,14 EUR
 1                Cijena bez PDV 2,56 EUR
 5                Cijena bez PDV 3,34 EUR
 3                Cijena bez PDV 4,12 EUR
 1                Cijena bez PDV 3,10 EUR
 1                Cijena bez PDV 2,78 EUR
 1                Cijena bez PDV 1,84 EUR
 1                Cijena bez PDV 4,79 EUR
 1                Cijena bez PDV 1,54 EUR
 3                Cijena bez PDV 3,78 EUR
 1                Cijena bez PDV 3,95 EUR
 2                Cijena bez PDV 1,63 EUR
 1                Cijena bez PDV 4,84 EUR
 1                Cijena bez PDV 1,63 EUR
 1                Cijena bez PDV 2,68 EUR
 1                Cijena bez PDV 2,85 EUR
 1                Cijena bez PDV 1,39 EUR
 1                Cijena bez PDV 3,88 EUR
 1                Cijena bez PDV 3,95 EUR
 1                Cijena bez PDV 3,95 EUR
 3                Cijena bez PDV 2,19 EUR
 2                Cijena bez PDV 2,19 EUR
 2                Cijena bez PDV 1,33 EUR
 3