Habeco.si Habeco.hr PromotionalGifts.eu Habeco.co.at Habeco.co.at Habeco.ch Habeco.hu PromotionalGifts.eu

KAKO IZGLEDA DOBRA PROMOTIVNA MAJICA?

KAKO IZGLEDA DOBRA PROMOTIVNA MAJICA?

Kao što smo već nekoliko puta istaknuli, upotrebljivost je jedna od ključnih komponenti  dobrog promotivnog dara. To se naročito odnosi na promotivne T majice koje su najpopularnije u spektru promotivnih darova.

Sigurno se i vama već dogodilo da je majica koju ste dobili na dar, nakon nekoliko  pranja potpuno promijenila oblik i boju. Takva promotivna majica nije postigla svoj  željeni cilj i svrhu, već nešto što je dijametralno suprotno.

Stoga je vrlo važno poznavati barem osnovne parametre, koji će vam pomoći u odabiru i narudžbi  kvalitetne promotivne majice, koja će širiti pozitivan dojam i prepoznatljivost  vašeg poduzeća.  

Od kakvog materijala treba biti izrađena dobra promotivna majica?

U većini slučajeva zaklinjemo se na 100% pamuk, što se samo po sebi podrazumijeva, jer se radi o prirodnom materijalu, koji se dobro prilagođava tijelu i stoga je ugodan. Međutim, pod tom oznakom skriva se mnogo toga, što utječe na različitost promotivnih poklon majica.

Nemojte previdjeti težinu materijala
Osim samog sastava majice, obratite pozornost i na težinu materijala koju proizvođači i  trgovci iskazujemo oznakom GSM (grams per square metre), a ona označava koliko grama sadrži kvadratni metar tkanine.

Jednostavno rečeno, to pokazuje koliko je majica debela.

Kolika treba biti gramatura kvalitetne majice?
Naš savjet glasi: između 150 i 180GSM. Sve što je manje od toga pretanko je i  sve što je više predebelo je. 
Pretanka majica nije toliko udobna i upitna je za održavanje. Čak je i njen vijek trajanja kraći.
Ako je majica predebela, za vrijeme toplih dana dobit ćemo dodatni osjećaj topline, što će ju učiniti neugodnom.

Budući da težina materijala povećava cijenu, preporučujemo:

  • 150 i 155GSM majice za masovnu promociju,
  • 160GSM do 180GSM obično koristimo za kvalitetnije promotivne i poslovne darove  ili kao radne majice.
  • Majica od najmanje 160GSM materijala u praksi se preporučuje kao donja granica  prikladnosti za vezenje.

Na kraju je potrebno spomenuti da i bojanje materijala za majice doda određenu težinu  tkanini te su zato bijele majice obično malo lakše od obojenih.

Međutim, oslanjanje isključivo na gramaturu majice nije preporučljivo, jer nam ova  informacija ne jamči da će promotivna majica biti onakva kakvu želimo. Sigurno ste se uvjerili u praksi da su neke majice mekše, a druge grublje. Ova razlika nastaje u  procesu stvaranja pamučnih vlakana.

Različite vrste pamuka

Regular cotton ili Heavy cotton (komercijalni naziv za tkaninu) izrađuje se od mekih biljnih vlakana koja se uviju u prediva, a zatim ugrade u  tkaninu, koja će se  koristiti za izradu majica. Ovo je osnovni postupak u kojem je materijal nešto deblji i ujedno grublji.

Malo drugačije odvija se postupak izrade Ring-spun cotton ili Premium cotton (komercijalni naziv za tkaninu) tijekom kojeg se predivo dodatno uvija, pramenovi postaju crveni i prelaze u vrlo finu nit pamučnih vlakana, koja je osjetno jača  i mekša. 

Ovo u praksi znači da majica koja je na dodir deblja nije nužno kvalitetnija. Dodatna  obrada pamučnog prediva jamči bolju izdržljivost materijala i mnogo veću  mekoću. Ako želite čuti naše mišljenje, majice iz Ring-spun pamuka ili Premium pamuka  puno se bolje nose, tiskaju i također izdrže duže. Činjenica je da su malo skuplje, ali  kvaliteta proizvoda nadmašuje dodatni trošak.

Napredna "pre-shrink" tehnologija sprječava skupljanje majica
Skupljanje pamučnih vlakana normalna je pojava, a time i skupljanje majica. Nekada se smatralo da trebate kupiti malo veću majicu od one koja vam je potrebna, jer će se nakon pranja skupiti na odgovarajuće dimenzije. No, ta vremena su iza nas, jer postoji  tehnologija “pre-shrink” kojom se tkanina termički obradi i time se skupljanje  

majice smanji na minimum.
Potrebno je, međutim, istaknuti da je tijekom prvog pranja još uvijek prisutno lagano skupljanje, ali je gotovo neznatno. Naravno da je važno uzeti u obzir oznake za održavanje, jer će u suprotnom majica sigurno dobiti nove dimenzije.

Umjetni materijali također postaju udobniji i kvalitetniji
Na početku teksta istaknuli smo da je većina dobrih majica od pamuka. Međutim, mora se priznati da su i umjetni materijali postali vrlo udobni i kvalitetni.
U sportu se primarno koriste tkanine od poliestera koje se brzo suše i dodani su im  poliamidi i elastani, što jamči iznimnu izdržljivost i dug vijek trajanja takvih majica. Cijena takvih majica je također pristupačnija.
Dodatnu prednost  predstavlja mogućnost sublimacijskog tiska, kojim po mnogo nižoj  cijeni možemo izvesti kvalitetne dotiske u više boja.

Na kraju i ono najvažnije: Prije kupnje promotivnih majica provjerite kod svog prodavatelja jesu li majice izrađene u skladu sa OEKO-TEX® Standardom 100. Ovaj certifikat jamči da materijal od kojeg je izrađena majica ne sadrži štetne tvari.

Kako je izrađena dobra promotivna majica?

Opisat ćemo ukratko. Dobra promotivna majica trebala bi imati sljedeće:

  • četveroslojni ovratnik od rib 1x1 materijala,
  • prekrivene šavove na ramenima i ovratniku, koji je dodatno pojačan trakom,
  • kompaktne krajeve na rukavima,
  • bočne šavove. 

Da, tako to izgleda u teoriji! U praksi, međutim, kvalitetu obično određuje proračun promotivne akcije i njemu podređeni kompromisi.
Iz iskustva možemo potvrditi da većina promotivnih majica koje su u opticaju, umjesto četveroslojnog ovratnika ima dvoslojni. Ni šavovi nisu uvijek prekriveni, a bočni šav  zamjenjuje cjevasti materijal. Čak i ovakve majice imaju minimalnu kvalitetu i služe  svojoj svrsi. Proračun je ograničen i potrebno je pronaći rješenje, koje će se moći  pokriti sredstvima namijenjenim za promotivnu akciju.
Pri donošenju odluke o modelu promotivnih majica suradnja između  naručitelja  i prodavatelja vrlo je važna. U našoj tvrtki nastojimo zajedno s klijentom pronaći  najoptimalniji kompromis, kako bi kupac za svoj novac dobio maksimum.

Majice sa odstranjivom etiketom
U zadnje vrijeme vrlo je popularno zamijeniti ušivenu etiketu u ovratniku majice s otiskom  koji oblikujemo za svakog klijenta posebno, u skladu s njegovim željama (logotip tvrtke, robnu marku …) Ovakav otisak sadrži i sve potrebne podatke o majici i oznake o  održavanju. Ovo daje majici dodatnu originalnost i čini ju još 'markiranijom'. U tu svrhu  postoje majice s kojih možemo skinuti etiketu ovratnika laganim povlačenjem i nadomjestiti je otiskom. Obično je ova opcija označena kao »odstranjiva etiketa«. Cijena ovakve majice nije mnogo viša i stoga je racionalno iskoristiti ovakvu  mogućnost.  

Što trebate imati na umu pri odabiru veličine  promotivnih majica?

U ovom segmentu postoji najviše nejasnosti. Već u Europi postoji određen broj tabela s veličinama i dimenzijama koje se razlikuju na jugu i sjeveru Europe. Naravno da Engleska ima svoju tabelu, a zatim SAD ...

Za majice se najčešće koriste veličine S, M, L, XL i XXL, što ne znači da među jednakim oznakama različitih proizvođača ne postoje razlike. Naš savjet vam je da prije narudžbe  zahtijevate uzorke majica preko kojih ćete moći provjeriti kvalitetu i ujedno veličinu. Općenito važi da proizvođači iz SAD imaju malo veće veličine od proizvođača iz Europe.

Naši prijedlozi za kvalitetne promotivne majice

Naše 25-godišnje iskustvo u prodaji i tisku te vezenju promotivnih majica pruža nam mogućnost predlaganja uskog izbora majica, koje će sigurno naići na pozitivan odaziv  vaših kupaca i poslovnih partnera. Među muškim majicama to je sasvim sigurno T Majica Braco, među ženskim majicama to je T Majica Bali , a među sportskim majicama prednjači  Majica Montecarlo.

Za kraj je potrebno spomenuti još i ovo. Na tržištu postoji mnogo kvalitetnih majica. Ako imate barem malo osnovnog znanja i informacija, s lakoćom ćete naručiti dobre majice u kojima će se vaši kupci ili poslovni partneri osjećati ugodno te će ovaj pozitivni  osjećaj prenijeti i na vaš poslovni odnos.

Roly
MOB
ATLANTIS
Gildan
Kariban
Regatta
Sol’s
Xindao