Habeco.si Habeco.hr PromotionalGifts.eu Habeco.co.at Habeco.co.at Habeco.ch PromotionalGifts.eu

Što je osim kemijskih olovaka ključ uspješnog događaja?

Što je osim kemijskih olovaka ključ uspješnog događaja?

Među našim klijentima su mnogi organizatori raznih događanja –zabavni, sportski i poslovni stručni. Danas ćemo posvetiti nekoliko riječi potonjem.

Već dugi niz godina surađujemo s našim poslovnim partnerima u pripremi i organizaciji poslovnih i stručnih događaja. Pokloni za promociju i poslovni pokloni iznimno su važan dio svakog ovakvog događaja, jer pružaju pažnju na licu mjesta i imaju dugotrajan učinak i nakon događaja. Nudimo pouzdanu podršku u odabiru, dizajnu, naručivanju i isporuci promo materijala za sajmove, konferencije, kongrese, okrugle stolove itd.

U svom više od 30 godina poslovanja stekli smo dragocjeno iskustvo u području pripreme i organizacije događaja koje rado dijelimo s vama.

Odaberite i na vrijeme naručite dobre poklone za promociju za svoj događaj.

Opskrba dobrim poklonima za promociju iznimno je važna pri organizaciji događaja. Poklon vrećica, koja sadrži poklone i promo materijal, postala je standard koji očekuju sudionici poslovnih stručnih događaja. Ta će povećati dodanu vrijednost vašeg događaja i ojačati vašu vidljivost i vidljivost sponzora čak i nakon događaja.

Istraživanje (PPAI - The Promotional Product Association International) pokazuje da dobri pokloni za promociju imaju bolje rezultate od televizijskog ili radijskog oglašavanja. Na primjer, otkrili su da su tiskane šalice puno učinkovitije od radijskih ili televizijskih reklama, pri čemu se čak 57% ljudi može sjetiti oglašivača na šalici, dok samo 32% s radijskom reklamom ili samo 28% s televizijskom reklamom.

Pokloni za promociju koji su važan dio svakog stručnog događaja:

  • Kemijske olovke. Možete birati između oko 100 modela kemijskih olovaka. Među širokim izborom odabrali smo one koje su najpopularnije i najprodavanije (bedž "bestseller") i one koje su, po mišljenju nas i naših kupaca, vrhunske kvalitete ("premium" bedž). Neke kemijske olovke imaju i oznaku outlet što znači da imaju sniženu outlet cijenu, ali su zalihe izrazito ograničene. Oni s oznakom "Eko" također dobivaju na popularnosti. Tome svakako pomažu i rezultati istraživanja PPAI, koja kažu da 40% ljudi koji dobiju ekološki prihvatljiv poklon popravlja svoje mišljenje o brandu, od kojeg su primili poklon.
  • Stylus olovka ili olovke za zaslone osjetljive na dodir dizajnirane su za lakšu upotrebu zaslona osjetljivih na dodir (tableta, pametnih telefona, …). Na njih također tiskamo ili graviramo vaš logo.
  • Promotivne vrećice za kupovinu. Praktične vrećice za kupovinu su nezamjenjive na stručnim događajima, jer promo materijal koji se nalazi u njima dobiva novu razinu i vrijednost. Možete birati između širokog asortimana vrećica za kupovinu svih oblika, boja, veličina i materijala.
  • USB stickovi, koje organizatori obično koriste za prijenosne medije podataka i prezentaciju. U našoj tvrtki također opremamo USB stickove logotipima ili reklamnim porukama, učitavamo sadržaj i pakiramo USB stickove u poklon pakiranje.

Kemijske olovke

Prilikom organizacije stručnih događaja svakako će vam trebati:

Jeste li sponsor događaja? I u ovom slučaju ne zaboravite na poklone za promociju.

Kako bi vaš ulog donio najviše rezultata, ne zaboravite na poklone za promociju za sve sudionike. To će povećati vidljivost vašeg brenda i ojačati povezanost s vašom tvrtkom dugo nakon završetka događaja. Sudionici će naime čuvati vaš poklon do 7 mjeseci. 73% ljudi koristit će vaš promo materijal barem jednom tjedno. 83% ljudi će vas se sjetiti, 20% ljudi će kasnije kupovati od vas. Istraživanja su također pokazala da pokloni za promociju primateljima poklona daju pozitivniji dojam o vašem poslovanju (52%). Međutim, vrijednost poklona u tome ne igra veliku ulogu.

Biti sponzor događaja može biti dobra prilika za vašu tvrtku ili brend da svojim prisustvom privučete postojeće i buduće poslovne partnere. Poslovni pokloni i pokloni za promociju cjenovno pristupačan su i ljudima ugodan način oglašavanja, stoga ga je pametno iskoristiti do kraja.

Opremite svoj tim!

Na poslovnim i stručnim događajima poput sajmova i kongresa posjetitelji se uglavnom prvi put susreću i ne poznaju se. Stoga je vrlo važno da su članovi organizacije uniformno odjeveni, da imaju akreditacije sa svojim imenom i funkcijom te da se njihov izgled vidi izdaleka.

Možda biste željeli izbjeći ovaj trošak, ali uvjeravamo vas da je to pogreška, uglavnom iz dva razloga. Ova vrsta korporativne odjeće više uopće nije skupa, a može vam donijeti i zaradu ako sponzorima ponudite pozicije na majici ili košulji za oglašavanje. Vaše “OSOBLJE” može postati putujući pano, a ujedno i vrlo vidljiv dio organizacije događaja.

I za kraj, ali ne i najmanje važno! Majica, kapa ili bilo koji drugi komad opreme još dugo će biti ugodna uspomena ili od koristi zaposlenicima ili volonterima.

Promotivne vrećice za kupovinu

Čimbenici dobrog stručnog događaja.

Dobra organizacija i dobri stručnjaci iz šireg područja uvjet su za dobar i uspješan događaj. Osim ova dva čimbenika, iznimno je važno i postaviti ciljeve.

Naime, ako ne znamo kamo idemo, onda je svaki put ispravan.

Ciljevi mogu biti:

  • marketinški (npr. povećanje prodaje, stjecanje novih kontakata ili kupaca),
  • organizacijski (npr. koliko sudionika, koliko predavača, …),
  • komunikacijski (npr. jačanje ugleda branda),
  • ekonomski (koliku dobit će događaj donijeti …).

Jedan od ciljeva često je medijski publicitet. Ako želite medijsku pozornost, preporučljivo je uzeti u obzir jedan od sljedećih čimbenika:

  • uključite slavnu osobu u događaj,
  • učinite događaj što dramatičnijim,
  • dio događaja treba biti inovacija, nešto potpuno novo,
  • događaj treba biti pun emocija,
  • događaj bi trebao biti neočekivan.

Medijski publicitet važan je cilj za mnoge tvrtke – ali nemojte dopustiti da vam to bude jedini cilj, inače će događaj ispasti dosadan.

Komu je namijenjen vaš događaj?

Iznimno je važno da prije organizacije događaja odredite svoju ciljanu publiku. Kome je događaj namijenjen? Koga ćete pozvati na njega?

Nakon što identificirate pozvane goste, moći ćete birati učinkovite kanale promocije, osmišljavati poruke, birati poklone za promociju i na kraju sukladno tome prilagoditi program i tijek događaja.

Komu je namijenjen vaš događaj?

U određivanju ciljane publike najvažnije su sljedeće karakteristike:

  • dob,
  • spol,
  • broj,
  • mjesto boravka,
  • obrazovanje ili posao.

Sljedeći korak je odabir datuma i mjesta događaja.

Prije potvrde datuma početka događaja provjerite jeli još neki važan događaj na taj isti dan ili događaj koji se obraća istoj ciljnoj publici. Za poslovne događaje također je važno pokušati izbjeći ponedjeljak i petak, školske praznike i visoku sezonu.

Stolni kalendari

Strogo planirajte i kontrolirajte i troškove događaja.

Pripremite dokument sa svim procijenjenim troškovima događaja. Također je važno da stalno provjeravate dokument. Troškovi događaja mogu biti fiksni (koji su točno poznati) i varijabilni (mogu varirati i ne mogu se potpuno točno predvidjeti). Fiksni troškovi u organizaciji stručnog događaja mogu biti: troškovi najma prostora, troškovi tehničke podrške, troškovi angažiranja stručnih organizatora, prijevoza, troškovi predavača, troškovi tiska, marketinga i promocije, fotografiranja i poklona za promociju.

Zanimljivi blogovi na sličnu temu su također:

Koji su najpopularniji poslovni pokloni za malu tvrtku?

Poslovni pokloni - sve što trebate znati o njima i o darivanju

Roly
MOB
Anda
Anvil
ATLANTIS
Gildan
Kariban
Premier
Proact
Regatta
Sol’s
XD Design
Xindao