Habeco.si Habeco.hr PromotionalGifts.eu Habeco.co.at Habeco.co.at Habeco.ch PromotionalGifts.eu

Poslovni darovi - 7 grešaka koje treba izbjegavati

Poslovni darovi - 7 grešaka koje treba izbjegavati

Veseli prosinac vrijeme je kada planiramo darivati naše poslovne partnere i kupce. U stvari, mnogi poduzetnici svoje poslovne partnere obdaruju tek na kraju godine. Jeste li znali da je ovo jedna od ključnih pogrešaka koju možete napraviti kod darivanja poslovnog dara? Vrijeme za poslovne ili promotivne darove traje tijekom cijele godine i takav će dar dodatno produbiti vaš odnos s poslovnim partnerima i kupcima.

Poslovni darovi mogu imati izvanredan učinak ako su pravilno odabrani i darivani na pravi način i u pravo vrijeme. Međutim, pogreške koje možemo napraviti mogu se smatrati prilično neprofesionalnima i negativno utjecati na naš odnos s poslovnim partnerom ili klijentom. Stoga davanje darova kupcima ili poslovnim partnerima može biti prilično neugodno iskustvo ako, primjerice, kupite poklon koji je preskup ili ne odgovara interesima primatelja. Činjenica da se svojih poslovnih partnera i kupaca (uglavnom) sjećate samo jednom godišnje također vam ne ide u korist. Zato smo vam pripremili nekoliko korisnih savjeta o tome kako se s poslovnim darovima ne možete naći u neugodnoj situaciji.

Pogreška br. 1: Dajete darove poslovnim partnerima i kupcima tek na kraju godine

Ne morate čekati praznike da biste poslali poslovne darove. Svaki poduzetnik sigurno ima više mogućnosti davanja poslovnog dara svojim partnerima (čak i ako je to malo gesta pažnje) nekoliko puta godišnje. Ako se pitate kada i kome biste mogli dati poslovni dar, podsjetimo vas na opće pravilo - darujte one poslovne partnere ili kupce koji pomažu uspjehu i izvrsnosti vaše tvrtke.

Prednosti poslovnih i promotivnih darova su brojne. Posebno korisni darovi najbolji su oblik oglašavanja za primatelje svih generacija. Poslovni partneri i kupci podsjetit će se na vaše poslovanje svaki put kada budu koristili proizvod koji ste im dali.

Darivanje poslovnih darova svojim zaposlenicima također ima dugoročne pozitivne učinke na vaše poslovanje. S njima im kažete da cijenite njihov naporan rad i da su važan dio mozaika vašeg uspjeha. Praktični dar, poput kišobrana, torbe za prijenosno računalo ili kompleta dodatne opreme za pametni telefon, neprestano će podsjećati vaše zaposlenike da su ti zaista važni.

Stoga, ne ustručavajte se sastaviti popis primatelja i mogućnosti za darivanje poslovnih darova. Ako ne znate odakle započeti, nadahnuće i pomoć možete potražiti na našem blogu Poslovni darovi - što trebate znati o njima i o darivanju.

Poslovni darovi

Pogreška br. 2: Neprimjereni darovi

Što se tiče poslovnih darova, budite vrlo oprezni oko toga što ćete kupiti. Pri odabiru poslovnog dara vrlo je važno da poklon bude primjeren. Iako će se mnogima činiti nepotrebnim, savjetujemo vam da obratite pažnju na stvari kao što su religija i seksualna orijentacija i sve ostalo što se može smatrati osjetljivim područjem. To se također odnosi na stvari poput alkohola ili mesa. Neprikladni darovi mogu duboko uvrijediti vaše poslovne partnere, kupce i zaposlenike, a ovo je posljednje što želite postići poslovnim darom.

Ako ne znate što dati, još uvijek možete odabrati nešto opće. Ali znate da u današnje vrijeme takvi darovi mogu stvoriti i pogrešan dojam. U takvim se slučajevima najbolje pouzdati u stručnjake. S više od 25 godina iskustva, rado ćemo vam pomoći u odabiru pravih darova. Svoja pitanja ili upite možete nam poslati na kontakte u podnožju naše web stranice.

Pogreška br. 3: Darivanje neprikladne ili neželjene hrane ili pića

Bez obzira radi li se o boci vina za nekoga tko ne pije ili o kutiji kolačića nekome tko je dijabetičar ili možda ne podnosi gluten. Ako znate da vaš poslovni partner voli kolačiće s okusom irske kave, naravno dajte ih na poklon! Za sve ostale za koje niste sigurni hoće li neki prehrambeni proizvod biti prikladan, odaberite sigurniji poklon. Ne mislimo na to da biste trebali u potpunosti izbjegavati darivanje prehrambenih proizvoda, ali predlažemo da ostanete na ‘sigurnoj’ strani ako niste 100% sigurni. Ovi sigurni izbori uključuju svježe i suho voće, gurmanska maslinova ili druga ulja, razni namazi, ...

Iako, na primjer, jedna osoba cijeni pomno odabranu bocu finog crnog vina, druga osoba neće biti ni najmanje impresionirana darom, budući da ne pije alkohol, bez obzira koliko je kapljica plemenita. Zašto biste onda trošili novac na poklon koji ne možete koristiti i kojim možete čak i uvrijediti svog važnog klijenta / poslovnog partnera? Ponekad je najbolje da se alkohol uglavnom ne daje ili to činimo tek kad sa sigurnošću znamo da će osoba biti sretna zbog dara. U tom se slučaju raspitajte o željama i ukusu i dajte osobi bocu pića u kojoj će zaista uživati.

Promotivni darovi

Pogreška br. 4: Slanje božićnih darova nekome tko ne slavi Božić

Mnogi ljudi slave Božić, ali još uvijek ima mnogo onih koji ga ne slave. Stoga je posljednje što želite učiniti uvrijediti nekoga tko ga ne slavi.

Budimo precizniji. Možda su vaši poslovni partneri, klijenti ili zaposlenici židovskog podrijetla i slave Hanuku, možda su oni Afroamerikanci i umjesto Božića slave Kwanzaa-u, a kineski poslovni partneri Božić i Novu godinu slave kasnije od ostatka svijeta. Ti su uvijek na drugoj milji nakon zimskog solsticija, što znači jednom između 22. siječnja i 19. veljače.

Stoga obratite pažnju na vjerska uvjerenja i pokažite zahvalnost onima koji Božić ne slave na drugačiji način. Dajte im malo pažnje uz napomenu koja ne spominje na Božić, a izražava zahvalnost za dobru suradnju. Tako nećete nikoga isključiti, a dar će i dalje imati veliku vrijednost za primatelja.

Pogreška br. 5: Preskupi darovi

Ako želite iskazati poštovanje i svoju zahvalnost, ne smijete pretjerivati s vrijednošću dara. I na kraju, ali ne najmanje važno, radi se o poslovnom partneru, klijentu ili zaposleniku, a ne o vašem najbližem, zbog kojeg svi žele platiti više. Mnogi će se osjećati nelagodno znajući da ste spremni potrošiti puno novca na njih. Također možemo stvoriti pogrešan dojam dragocjenim darom i velikodušnošću.

Obratite pažnju na zakonodavstvo u vašoj zemlji. Primjerice, u Sloveniji, ako tvrtka naplati bilo kojoj drugoj fizičkoj osobi koja nije njezin zaposlenik, to se prema Zakonu o porezu na dohodak oporezuje kao drugačiji dohodak. U ovom slučaju, niti jedan pojedinačni dar nije uključen u poreznu osnovicu ako njegova vrijednost ne prelazi 42 EUR. Ili ako ukupna vrijednost svih darova primljenih tijekom fiskalne godine od istog donatora ne prelazi 84 EUR.

Ako dar premašuje taj iznos, tvrtka - pravna ili fizička osoba koja djeluje - mora platiti predujam poreza na dohodak od 25% za primatelja dara.

Promocijska darila

Pogreška br. 6: Ne pretjerujte s količinom podataka na darovima

Previše poduzetnika zaboravlja da su poslovni i promotivni darovi u konačnici samo darovi, a ne letci ili plakati. Ispis majice sa svim mogućim informacijama i naslovima u većini slučajeva znači da će ova kvalitetna majica završiti na vrtu ili u najboljem slučaju, kao pidžama, što zasigurno nije bila vaša svrha kad ste je darovali. I dalje vrijedi pretpostavka u marketingu "manje je više". Stoga budite vrlo oprezni pri markiranju ako želite da vaši darovi postanu svakidašnjica primatelja darova, što vam mora biti krajnji cilj. 

Pogreška br. 7: Zaboravili ste prezentaciju

Poslovni dar ne ostavljajte samo u kutiji ili torbi i darujte! Zapamtite - to je poslovni dar. To znači da morate pokušati napraviti barem jednu od dvije stvari. Prva je da primatelju jasno stavite do znanja da je to dar vaše tvrtke, vaše marke. Otisnute svoj logotip i / ili kratku poruku svoje tvrtke ili zaštitnog znaka. Ako je dar osobniji, dovoljno je priložiti kratku, napisanu poruku. Primatelj će vas se sjećati, puno puta, tijekom cijele godine. I drugo, ne zaboravite na kvalitetan papir za zamatanje, trake ili pakiranje. Znate, ako dar izgleda loše, loše će izgledati i vaše poslovanje.

Poslovna in promocijska darila pomagajo prodajati

Pri odabiru pravih poslovnih darova možete držati i takozvane 'stvarne' kategorije, poput sporta ili hobija, hrane ili cvijeća. Ako želite još više olakšati posao, savršene poslovne darove možete pronaći na našoj web stranici, gdje ćete u svakoj kategoriji zasigurno pronaći poklon koji će vas podsjetiti na poslovnog partnera ili klijenta. Tako ćete također znati da je taj vjerojatno pravi dar za njega ili nju.

Poslovni ili promotivni darovi više nisu ograničeni na kraj godine, već su postali učinkovit marketinški alat. Promotivni članci i poslovni darovi svrstani su na prvo mjesto 2020. godine kao najuspješniji oblik oglašavanja.

Želite li kupiti poslovne darove i trebate pomoć? Obratite nam se i rado ćemo vam u najkraćem roku pomoći sa zanimljivim i kvalitetnim darovima. Na odabrane proizvode ispisat ćemo vaš logotip ili posebnu poruku.

Pročitajte i naše blogove: 7 razloga zašto bi tvrtka trebala imati poslovne poklone

Roly
MOB
Anda
Anvil
ATLANTIS
Gildan
Kariban
Premier
Proact
Regatta
Sol’s
XD Design
Xindao