Habeco.si Habeco.hr PromotionalGifts.eu Habeco.co.at Habeco.co.at Habeco.ch PromotionalGifts.eu

Poslovni pokloni i psihologija boja

Poslovni pokloni i psihologija boja

Jesen se smatra posebno šarmantnim godišnjim dobom zbog prekrasne palete boja u koje se odijeva priroda. Krošnja listopadnih stabala prvo je odjevena u žutu, zatim u crvenu i na kraju u smeđu boju. Jeste li primijetili da kada gledate žuto lišće osjećate vedrinu, crvena boja podsjeća na energiju i vitalnost, a smeđa boja izaziva osjećaj ugode i sigurnosti? Boje imaju izuzetan psihološki značaj, što smo dobro svjesni i u našoj tvrtki. Želite li dodati točku na I već dobro odabranom poslovnom poklonu za vašeg poslovnog partnera? Izbor naglasite ispravnom bojom proizvoda. Za vas smo prikupili nekoliko zanimljivosti o tome što kažete s određenom bojom proizvoda i kakav njihov značaj može biti za vaš poslovni odnos s postojećim ili budućim poslovnim partnerom.

Boje imaju veći utjecaj na nas nego što bismo ikad mogli pomisliti. Ne samo da smo okruženi njima svakog trenutka u danu, boje su sastavni dio naše komunikacije, iako toga možda nismo ni svjesni. Znanstvenici koji proučavaju psihologiju boja otkrili su da, iako jedna boja može različito utjecati na različite ljude, postoje neka opća pravila o učinku boja na naš mozak. Neke značajke osnovnih boja su:

Bijela: podsjeća nas na snijeg, anđela i zimu i simbolizira mir, tišinu, novi početak, istinu, nevinost. Bilo koji poslovni poklon u bijeloj boji definitivno će biti pun pogodak, jer se smatra da bijela boja u sebi udružuje sve boje spektra boja. 

Žuta: ovoj se boji pripisuje kreativnosti, izražava svjetlinu i vedrinu, a najčešće je povezana s mladošću, razigranošću i znatiželjom. Ako ćete poslovnom partneru darivati poklon koji želite da njegovo dijete koristi, odlučite se za žuti proizvod, kao što je  Dječji zmaj Fly. Odrasli također vole žute poslovne poklone, a možda će vas ovaj tekst podsjetiti  i na žuti kišobran koji uljepša vašu šetnju ulicama u sivom i kišovitom danu, ali do sada niste znali zašto.

Narančasta: ova mješavina žute i crvene boje podsjeća nas na sunce, potiče kreativnost i istodobno odražava dobar ukus i udobnost. Ovom bojom poslovnog poklona potaknut ćete aktivnost, komunikaciju i inspiraciju.

Crvena: simbolizira život, ljubav, energiju, brzinu (Koja je boja Ferrarija?), vitalnost i dinamičnost. U pozitivnom smislu, to je najagresivnija boja s velikim utjecajem na intelektualnu aktivnost. Savršeno za crvenu Sofshell jaknu, koju poslovnom partneru možete dati s jasnom, pozitivnom porukom crvene boje.

Zelena: smatra se bojom strpljenja koja nas podsjeća na prirodu i predstavlja sreću, sigurnost i ravnotežu. Pažljivo odabrani poslovni pokloni u zelenoj boji djelovat će smirujuće na poslovnog partnera i ostavit će dojam odanosti i morala.

Plava: s ovom bojom povezujemo vodu i nebo, a naše misli su slobodne i duboke kada gledamo plavu boju. Zrači razvoj i mudrost. Budući da plava boja izražava autoritet, čistoću i zaštitu, često se koristi u uniformama i radnoj odjeći. Plava boja također simbolizira otvorenost, inteligenciju, nadu i težnju za nečim višim, zbog toga je izvrstan izbor prilikom kupnje poklona za poslovnog partnera.

Ljubičasta: mješavina je plave i crvene boje i izražava inteligenciju i osjećaje. Ljubičasta također daje osjećaj luksuza i prestiža, jer je oduvijek bila povezana s moću, bogatstvom i vlašću. Poslovni poklon u ovoj boji, između ostalog, izrazit će umjerenost, majstorstvo i mudrost.

Ružičasta: ova nježna boja koja nas podsjeća na rano doba rođenja zrači nježnost, ženstvenost, pozitivizam i razigranost. Nije ni čudo što su i naši najpopularniji proizvodi za poslovne poklone u ovoj boji!

Smeđa: simbol je svega opipljivog i stabilnog i, prema znanstvenicima, uništava nesigurnost. Sve ove karakteristike ujedno su i srce dobrog poslovnog odnosa, pa bi poslovni poklon ponekad trebao biti u smeđoj boji. I naposljetku, smeđa boja također znači materijalnost, udobnost i sigurnost

Crna: jedina je boja na koju se odnosi odsustvo svih boja. Simbolizira prestiž i izuzetno je popularna boja poslovnih poklona, koja se na našoj web stranici može naći u vrlo širokom rasponu za oba spola i sve uzraste.

kemijske olovke

Boje poslovnih poklona i korporativni imidž tvrtke

Iz iskustva možemo potvrditi da većina naših kupaca boju poslovnih promotivnih i poslovnih poklona povezuje s bojom logotipa tvrtke. Što je također pravilno u većini slučajeva, jer kontinuitet boja poboljšava svijest o tvrtki kod vaših kupaca i poslovnih partnera. Međutim, inzistirati na tome, čak i po cijeni cjelokupnog izgleda poklona, nema smisla.

Ilustrirajmo na primjeru. Odlučili smo da će naša tvrtka darivati kišobrane, a budući da je naš logotip u crvenoj boji, želimo da kišobrani budu isto u toj boji. Sada se, međutim, pojavljuje problem kada takav kišobran poklonimo direktoru zrelih godina. Možete li ga zamisliti s crvenim kišobranom? Ulazak u privatni život vašeg klijenta krajnji je cilj svake promocije.

Stoga je često prikladno koristiti neutralne boje poslovnih poklona (crna, bijela, siva ...), jer pokrivaju čitav spektar primatelja darova. Naravno, izbor boja ovisi i o situaciji i namjeni, a i hrabrost se u životu višestruko isplati. Zbog svoje svrhe, promo materijal ponekad mora biti pomalo provokativan.

Zašto će vam prava boja pomoći u prodaji?

Kao što smo već istaknuli, boje su jedan od najvažnijih čimbenika vizualne komunikacije jer si zbog njih stvaramo vlastitu interpretaciju proizvoda, marke i mišljenja o njoj. Različite boje kod svakog pojedinca izazivaju različite emocionalne reakcije, koje također ovise o njegovom iskustvu i načinu razmišljanja. Činjenica je, međutim, da boje pomažu u prodaji, jer je istraživanje pokazalo da je gotovo 85% potrošača potvrdilo da je boja glavni razlog kupnje određenog proizvoda. 

Jeste li znali da boja, možda boja logotipa ili boja podloge ili proizvoda s logotipom utječe i na potrošačevu emocionalnu predanost tvrtki? Tako pažljivo odabrana boja poslovnog poklona s ispisom vašeg logotipa i promotivne poruke ne samo da može razlikovati vašu tvrtku od konkurenata, već i pozitivno utjecati na dobrobit te tako neizravno utjecati na odnos potrošača prema određenom proizvodu.

Možda još nekoliko nalaza različitih istraživanja tržišta i istraživanja trendova boja tvrtke Color Marketing Group® o utjecaju boja na kupnju i svijest o proizvodu ili brandu:

  • ispravno odabrane boje mogu povećati svijest o brandu i do 80%,
  • predstavljaju do 85% razloga za kupnju proizvoda, 
  • poboljšaju čitljivost do 40%, 
  • ubrzaju učenje od 55% do 78%,  
  • povećaju razumijevanje do čak 73%.

Pogledajte našu široku paletu poslovnih poklona u širokoj paleti boja na web stranicama Habeco promotional gifts. Artikle možete odabrati i po boji putem filtra boja. Ako vam je neugodno ili niste sasvim sigurni koja bi vam boja bila najprikladnija, kontaktirajte nas i rado ćemo vam pomoći.

Želite saznati više o poslovnim poklonima i darivanju? Pročitajte i blog Kako odabrati poslovne poklone

 

Roly promocijski tekstil
MOB
Anvil
ATLANTIS
Gildan
Kariban
Premier
Proact
Regatta
Sol’s
XD Design
Xindao